2012 m. spalio 14 d. Lietuvos Respublikos Seimo rinkimai

ANDRIUS    MULEVIČIUS

Apygarda: Fabijoniškių (Nr.5)
Iškėlė: Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga

Atstovaujamojo politinės kampanijos dalyvio duomenys

Apygarda: Daugiamandatė
Iškėlė: Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga
numeris sąraše: 102


Balsavimo rezultatai:
Daugiamandatėje apygardoje
Vienmandatėje apygardoje: I turas
  • Anketa
  • Biografija
  • Turto ir pajamų deklaracijos
  • Interesų deklaracija
  • Kita
  • Gimė 1985 m., augo Vilniuje.
    Nuo 1990 m. gyvena Vilniaus Fabijoniškių mikrorajone. Čia lankė Fabijoniškių vidurinę mokyklą.
    2005 m. įstojo studijuoti istorijos į Vilniaus pedagoginį universitetą (dabar – Lietuvos edukologijos universitetas).
    Dar studijų metais pradėjo dirbti pavaduojančiu istorijos mokytoju Vilniaus Žvėryno gimnazijoje. Tuo pačiu metu joje įsteigė šachmatų būrelį ir jam vadovavo.
    Sėkmingai baigęs Pedagoginį universitetą, studijas nutarė tęsti Mykolo Romerio universitete. Čia pasirinko Europos Sąjungos politikos ir administravimo magistro krypties studijas. Gavo vertingų žinių apie ES vykdomas politikas, tobulino gebėjimus analizuoti Lietuvoje, ES ir visame pasaulyje vykstančius politinius bei ekonominius procesus. Šių metų birželio mėnesį sėkmingai apgynė magistro darbą tema: „G-20: Europos Sąjungos vaidmuo“. Ši tema Lietuvoje buvo dar nenagrinėta, todėl darbas buvo novatoriškas ir sulaukė susidomėjimo.
    Nuo 2009 m. iki šiol – Vilniaus Žirmūnų vaikų ir jaunimo klubo šachmatų būrelio vadovas.
    Šachmatais žaidžia jau 17 metų. Lankė treniruotes Vilniaus šachmatų ir šaškių klube. Dalyvavo įvairiose Lietuvos ir tarptautinėse šachmatų varžybose (Lenkijoje, Čekijoje, Latvijoje, Estijoje ir kt.). Turi įvairaus rango apdovanojimų (daugkartinis universiteto čempionas, atvirųjų ir uždarųjų turnyrų prizininkas). Taip pat turi tarptautinį šachmatų reitingą (FIDE ELO) – 1970 taškų.
    Remiasi geriausiais pavyzdžiais, mokinius skatina kritiškai mąstyti, pasitelkiant fantaziją ir matematinę analizę ieškoti optimalaus sprendimo. Siekia, jog įgytos žinios ir gebėjimai mokiniams būtų vertingi tolesniame jų gyvenimo kelyje.
    Laisvalaikiu mėgsta turiningai leisti laiką, bendrauti ir keliauti su bičiuliais. Mėgsta aktyvų poilsį gamtoje, bent kartą per mėnesį būtinai išvyksta į Lietuvos kaimo turizmo sodybas, ten pėsčiomis, dviračiais, baidarėmis ar kitaip organizuoja žygius aplink vietovę, pažįsta gražiausius Lietuvos kampelius. Savo draugus ir pažįstamus skatina vertinti „žaliąsias vertybes“, t. y ekologiškus maisto produktus, sveiką gyvenimo būdą, ekologinius žygius. Džiaugiasi, kad stengiasi ir elgiasi taip, kad kuo mažiau darytų žalos gamtai, kaip tik padėtų jai apsivalyti nuo šiukšlių. Visada po tokių išvykų grįžta emociškai pailsėjęs ir įkvėptas naujiems darbams.
    Kiti pomėgiai: knygų skaitymas (politinių, istorinių, filosofinių, psichologinių), viešojo kalbėjimo lavinimas, fotografavimas.
    Komunikabilus, atviras naujovėms, mokosi užsienio kalbų.
    Nevedęs.